hari terbaik dalam hidup aku

Indah sekali ketika dua hati bersemi dalam naungan Illahi, menjadi raja hati…berilah petunjukMu kala diri belum mampu…hanya padaMu hamba hmm.. wahai jam tangan.. ku ingin yg baru.. yg berkenan dihati.. mampukah aku? .. “Ya Tuhan kami, jadikanlah kami orang yang tunduk patuh kepada

Tentang aku, dirimu dan Dia Futuuhul Ghaib

.cubungcinta201410futuuhul-ghaib.html

23 Okt 2014 – Bila hal ini pun gagal, maka ia berpaling kepada Khaliqnya, Tuhan Yang . tidak bergantung pada diri sendiri dalam hal-hal yang berkenaan dengan . Allah berfirman “Segala yang Kami nasakhkan, atau Kami jadikan .. Hatimu terpaut pada yang di bumi, sedang hati mereka terpaut pada Tuhan Arsy.

Sekiranya Aku Menjadi Pilihanmu.. – Unt@!@NK@T@ C!nT

ruang-m2.blogspot201204sekiranya-aku-menjadi-pilihanmu.html

12 Apr 2012 – Tetapi aku minta,. Jadikan aku suri yang bisa mendapatkan istana di akhirat sana, “Ya Allah, aku serahkan hatiku padaMu.. Jaga hatiku dan

Secebis kenangan November 2010

vitana-kumala.blogspot2010_11_01_archive.html

Maka saat itu Dia berharap, kau pun sanggup melimpahkan cinta padaku. Ketahuilah, aku hanya wanita biasa dengan begitu banyak top toys for Christmas 2015 kekurangan dalam diriku, Sungguh hatiku tetaplah wanita yg lemah pada kelembutan. Maka kalau kau berkenan ku meminta. . Tatkala dua hati terpaut menjadi satu memuja-Mu

Inilah Jalan dari Kehidupan July 2012

dissa-seadanya.blogspot2012_07_01_archive.html

31 Jul 2012 – Hari ini dan setiap hari adalah hari terbaik dalam hidup aku karena banyak teman yang siap menampung curahan hatiku,padamu aku hanya ingin berbagi dan Jangan Jadikan Aku Sebagai Istrimu, . Tuhanmu dengan kesungguhan hati, hingga Allah berkenan memberikan pertolongan kepadaku!

Fyhuma Az-Zahra

fyhuma.blogspot

4 Apr 2015 – Tuhan jadikanlah dia jodohku Tapi setelah itu aku akan mengabdi padamu tanpa jeda Allah berkenan mempersatukan kita .. Bahkan mungkin hati ini dulu tak pernah terpaut padaNya hingga berulang kali hati ini

hari terbaik dalam hidup aku

Tinggalkan Balasan

